SeUnTaI KaTa u D kOnGsI

"Wahai wanita solehah, jangan risau akan jodohmu kerana muslimin yang bijaksana takkan terpaut pada wanita hanya kepada kecantikan, lirikan senyuman, pada bicara manja dan menggoda atau pada pujuk rayu seorang wanita yang meruntuhkan imannya. Telah tercatat seungkap nama lelaki di Luh Mahfuz untukmu. Cuma peribadinya ditentukan oleh sejauh mana ketinggian peribadimu. Jika kau tetap di atas jalan yang di redhai-Nya, InsyaAllah si dia turut di jalan yang sama."

Rabu, 20 Julai 2011

bAsEd oN hEaVeN TrEe

cinta i2 wujud namun kadang kala kite t"lewat u m'yedari k"hadirannya,
bila anda m"jumpai orang y anda cintai, jangan biarkan mereka menunggu t"lalu lama u m"dengar ungkapan "saya cinta awak" y lahir dari bibir anda kerna mungkin 1 hari nanti anda akan menyesal kerna m"yimpan ungkapan i2 t"lalu lama dan apabila anda ingin m"ungkapkan nya barulah anda terasa y anda sudah t"lewat dan ungkapan i2 sudah x b"makna..
buat y d cintai,b"bahagialah anda dgn kurniaan Ilahi dan b"usaha u m"bahagia mereka kerna cinta i2 adalah hal y m'beri dan m"nerima..
buat y masih m"cari,yakinlah bahawa c dy akan hadir d cc anda 1 hr nanti..
buat mereka y telah tiada,cinta anda tidak pernah padam d hati ini kerna ia akan selamanya m"jadi s"bahagian dari diri ini..
"we will be together in the heaven where there are no seperation,i"ll always protect you,forever"

Tiada ulasan: